اولین شکست سپاهان

اولین شکست سپاهان




 

 


اولین شکست سپاهان


تاریخ : چهارشنبه ،
31 فروردین 1390

ديدار تيم‌هاي فوتبال الغرافه و سپاهان با برتري يک بر صفر نماينده قطر به پايان رسيد تا نخستين شکست شاگردان قلعه‌نويي در ليگ قهرمانان آسيا رقم بخورد.


سپاهان در ديدار چهارم خود در ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الغرافه قطر رفت. اين ديدار که از ساعت 20:20 به وقت تهران آغاز شد و با نتيجه يک بر صفر به نفع تيم ميزبان خاتمه پيدا کرد.
تک گل الغرافه را عمرا ديان در دقيقه 19 به ثمر رساند تا شاگردان متسو نيمه نخست را با پيروزي پشت سر بگذارند.
در اين مسابقه و در دقيقه 64 داور مسابقه خطاي احسان حاج‌صفي روي بازيکن الغرافه را در محوطه جريمه را اعلام کرد. جونينيو براي زدن ضربه پنالتي پشت توپ قرار گرفت، اما رحمتي عملکرد بهتري نسبت به وي داشت و موفق شد توپ را مهار کند.
داور، محرم نويدکيا و احسان حاج‌صفي را با کارت زرد خود جريمه کرد و محسن بنگر را هم با کارت قرمز از زمين بازي اخراج کرد. وي که در نيمه نخست يک کارت زرد دريافت کرده بود در نيمه دوم و در دقيقه 87 توپ را با دست لمس کرد تا کارت قرمز دارو روبرو شود.
اين تخستين شکست ياران امير قلعه نويي در ليگ قهرمانان آسيا محسوب مي‌شد که شاگردان متسو آن را رقم زدند.



کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل